پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی

ساخت وبلاگ

تا به حال به فکر رگلاژ کردن لولای پنجره های upvc خود افتاده‌اید. احتمالا نصاب پنجره شما زمان نصب آن چیزی‌هایی درباره رگلاژ پنجره های upvc گفت اما شاید آنها را فراموش کرده‌اید. اهمیتی ندارد ما در این مطلب می‌خواهیم در این باره برای شما صحبت کنیم. سعی می‌کنیم در این مطلب درباره رگلاژ کردن انواع لولای پنجره upvc برای شما مطالبی را فراهم کنیم.
این واقعیتی است که رگلاژ تعریفی خاص دارد که باید آن را برای شما توضیح دهیم و بعد به سراغ رگلاژ کردن لولای پنجره های upvc برویم.

رگلاژ کردن لولای پنجره های upvc

رگلاژ چیست؟

پنجره شما یک دستگاه است برای جلوگیری از ورود صدا گرد و غبار و هر آن‌چیز که خارج از خانه شماست، بجز نور. در این حالت هر چقدر پنجره شما بتواند در برابر این عوامل مقاومت کنند عملا کار خود را بهتر انجام داده است و شما از پولی برای آن خرج کرده‌اید سود بیشتری برده‌اید. به یاد داشته باشید که شما بجای در و پنجره آهنی در و پنجره upvc را انتخاب کرده‌اید که، از صدا و گرد و غبار بیشتر در امان باشید و همین طور بازدهی حرارتی خانه خود را تقویت کنید. حال اگر پنجره شما درست کار نکند عملا شما ضرر بسیار بزرگی کرده‌اید و این موضوع تنها یک راه دارد و آن هم رگلاژ کردن پنجره های upvc است.
چرا تنها یک راه را برای بالا بردن کیفیت پنجره‌های upvc را ما به عنوان به حداکثر رساندن بازده این پنجره‌ها را به شما معرفی می‌کنیم؟ این موضوع چند دلیل دارد. خود پنجره های upvc از کیفیت بالایی برخوردارند. بدون رگلاژ هم تا 60? صدا و 70? گرد و غبار و 50? حرارت را پوشش می‌دهند. اما این آمار اندکی از یک پنجره فلزی بیشتر است. اما شما برای اندکی بیشتر پنجره upvc نخریده‌اید. بازدهی این پنجره عددهای افسانه‌ای 90? را به همراه دارد نه 50 درصد .
این واقعیتی است اگر شما از شرکت معتبری مانند ایران upvc پنجره‌ خود را خریده باشید این پنجره با بالاترین استانداردهای نصب برای شما نصب شده است و از این بابت شما مشکلی ندارید. اما هر چقدر هم که کارشناسان متبحر ایران upvc کار نصب پنجره شما را به خوبی انجام دهند، باز این پنجره‌ها نیاز به رگلاژ دارند.

چرا پنجره‌ نیاز به رگلاژ پیدا می‌کند

جنس پنجره‌ یو پی وی سی از مواد نفتی و از چیزی شبیه لوله‌های پلیکا است؛ البته با مقاومت و توان تحمل وزن چند صد برابر لوله‌های pvc. اما باز هم نباید از یاد ببریم که این جنس نوعی پلاستیک است و در برابر فشار و سرما و گرما تغییرات بسیار اندکی در ساختارش روی می‌دهد. البته این تغییرات همیشه کمتر از پنجره‌های فلزی است. اما از آنجا آن پنجره‌ها چندان مهم نبود که آب بندی باشند کسی به این تغییرات آنها هم اهمیت نمی‌داد. اما مقابله با این تغییرات در پنجره‌های upvc مهم است.
راستی حداکثر فاصله‌ و تغییراتی که می‌توان با رگلاژ کردن لولای پنجره های upvc پوشش داد 8 میلیمتر است فقط 8 میلیمتر.

چگونه لولای پنجره های upvc رگلاژ کنیم

اول باید تست تبادل حرارت را از پنجره خود بگیرید. به این معنی که دست خود را در یک روز بسیار گرم یا یک روز بسیار سرد زیر درز پنجره بگیرد. کولر یا ایرکاندیشن را خاموش کنید و تبادل گرما یا سرما را بسنجید. به یاد داشته باشید این تبادل گرما و سرما با رگلاژ می‌تواند به صفر و یا چیزی نزدیک صفر برسد.
شما برای رگلاژ کردن لولای پنجره های upvc به یک آچار آلن احتیاج دارید. این آچار را به صورت دسته‌ای می‌توانید از ابزار فروشی‌ها با قیمتی بسیار ناچیز بخرید و علاوه بر پیچ تنظیم پنجره بسیار از پیچ‌ها که سری شش ضلعی دارد را باز و بسته کنید. هر دسته این آچار‌ها می تواند هر سایز پیچی آلنی را باز و بسته کند.
لولای پنجره شما، بسته به آن که در یک جهت باز و بسته شود و یا در دو جهت، دو پیچ برای رگلاژ دارد مانند شکل زیر

 

 

رگلاژ کردن لولای پنجره upvcرگلاژ کردن لولای پنجره upvc

 

 

با چرخاندن پیچ بالایی پنجره در جهت عقربه‌های ساعت پنجره بین 5 تا 6 میلیمتر به پهلوها حرکت می‌کند. همین طور با گرداندن همان پیچ در جهتی خلاف عقربه‌های ساعت نیز پنجره 1 تا 2 میل به جلو و عقب می‌رود. این پیچ در همه پنجره‌ها وجود دارد اما یک پیچ دیگر در پنجره‌هایی که لولای دو حالته وجود دارد که در لولاهای پایینی کار گذاشته شده است.
با این پیچ پنجره 7 تا 8 میلیمتر بالا و پایین می‌‌شود. به یاد داشته باشید با حداقل گردش این پیچ‌های باید آب‌بندی پنجره انجام شود. پس زیاد آنها را نگردانید زیرا در صورت گرداندن بیش از حد پیچ‌ها، پنجره سفت شده و آسیب می‌بیند.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 242 تاريخ : چهارشنبه 27 شهريور 1398 ساعت: 21:13

 

استاندارد پروفیل upvc یکی از مهم‌‌ترین نکاتی است که باید در خرید درب و پنجره upvc مد نظر داشته باشید. در این مطلب ما، شما را با استاندارد مهم پروفیل‌های upvc آشنا می‌کنیم و مهم‌‌ترین موارد آنها را برای شما به تفصیل شرح می‌دهیم. بر آن که خرید خوبی داشته باشید و درب و پنجره upvc که خریداری می‌کنید بهترین بازدهی و بیشترین عمر را داشته باشد تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.استاندارد‌ها در ساخت پروفیل upvc یکی از مهم‌‌ترین بخش‌هایی است که هر تولید کننده درب و پنجره upvc باید آن را رعایت کند. این واقعیتی است که شما در خرید درب و پنجره upvc فقط و فقط کیفیت برایتان اهمیت دارد. شما می‌خواهید سر و صدا، آلودگی هوا، نور شدید تابستان، گرد و غبار و بسیاری مسائل دیگر به محل سکونت شما راه پیدا نکند. از این رو است که هزینه بیشتری می‌پردازید و از درب و پنجره upvc استفاده می‌کنید.استاندارد پروفیل درب و پنجره یو پی وی سی باید مورد تأیید مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن ایران باشد. همین طور استاندارد رعایت شده عملا باید ضامن کیفیت محصولی باشد که به شما عرضه می‌گردد.استاندارد پروفیل upvc طی مبحث 6840 در آیین نامه ملی ساخت ساختمان مطرح شده است. این آیین نامه خود برگرفته از یک استاندارد پروفیل upvc اصلی است با عنوان استاندارد BS EN 12608. رعایت کردن اصول مندرج در استاندارد پروفیل upvc موسوم به BS EN 12608 عملا ضامن کیفیت کامل درب و پنجره‌ای است که شما آن را خریداری و نصب می‌کنید.البته روش نصب و شیشه‌های به کار رفته در این درب و پنجره‌ها هم در کیفیت آنها نقش به سزایی دارند؛ اما به خصوص درباره کنترل سر و صدای بیرون و تأمین آرامش خانه، رعایت این استاندارها نقش محوری دارند.

استاندارد پروفیل upvc

برخی نکات مهم از استاندارد پروفیل upvc موسوم به BS EN 12608

1- استفاده می‌شوند و کلاس کم کیفیت‌‌تر C نیز فقط با توافق مشتری در اختیار قرار می‌گیرد.
2- نکته مهم درباره این استاندارد این است که به صراحت تأکید می‌کند قسمت‌هایی از پنجره که وزن آن را تحمل می‌کند فقط باید از کلاس A ساخته شود.
3- ظاهر پروفیل مورد استفاده نیز باید کاملا بدون ترک، جوش، ناهمواری و حباب باشد. تست‌های آزمایشگاهی پروفیل را تا دمای 150 درجه گرم می‌کنند و بعد از سرد شدن پروفیل نباید هیچ یک از عوارضی را که نام بریدم در خود داشته باشد و حتما به رنگ سفید روشن باقی بماند.

دیگر تست‌هایی که برای اعطای استاندارد پروفیل upvc موسوم به BS EN 12608 انجام می‌شود عبارت‌اند از:

تست کجی

تست جوش

تست ابعاد هندسی

تست برگشت حرارت Heat reversion

از میان تست‌های دیگری از آنها یاد کردیم، یکی از مهم‌‌ترین آنها تست برگشت حرارت است. این تست برای آن انجام می‌شود که دریابیم پروفیل درب و پنجره ما در برابر انقباض و انبساط ناشی از حرارت چقدر مقاوم است و بعد از گرم و سرد شدن چقدر تغییر شکل می‌دهد.

در شرایط خاص آزمایشگاهی، پروفیل تا 100 درجه سانتیگراد گرم می‌شود. بعد از سرد شدن آن در محیط معمولی، پروفیل نباید بیشتر از 3 میلیمتر تغییر شکل داده باشد. این تغییر شکل و اندازه به ویژه بر روی پروفیل‌های میانی یا فرعی باید اندازه گیری شود. زیرا تغییرات بیش از حد این پروفیل که بیشتر در زهوارها، کاورها، اتصالات و رابط‌ها استفاده می‌شود ضامن دوام کل پنجره است و اگر این انبساط در گرما و سرمای محیط بالاتر باشد باعث لق شدن زهوار در و پنجره می‌شود.

برای آن که بهترین خرید پروفیل‌های درب و پنجره را داشته باشید حتما از فروشنده خود بخواید استاندارد مربوط به پروفیل‌ها را داشته باشد، تا با خیال راحت خریدی بسیار مناسب داشته باشید.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 280 تاريخ : چهارشنبه 20 شهريور 1398 ساعت: 15:24

انتخاب پنجره‌های خلیجی upvc

پنجره‌های خلیجی گاهی اوقات تحت عنوان “پنجره‌های چشم انداز” شناخته می‌شوند زیرا می‌توانند مناظر فوق العاده‌ای را از داخل خانه شما به نمایش بگذارند. داشتن یک پنجره خلیجی در خانه شما تغییرات قابل ملاحظه‌ای در اموال شما به وجود می‌آورد، نه فقط از خارج خانه و به لحاظ ظاهری، بلکه از نظر داخلی و فضای اضافی و نور طبیعی بیشتر مزایای زیادی را به همراه دارد.

پنجره‌های upvc خلیجی

برای کسانی که به دنبال خرید پنجره‌های دو جداره در آینده هستند، این می‌تواند زمان مناسبی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پنجره‌های خلیجی باشد و متوجه شوید که آیا آنها گزینه مناسبی برای خانه شما هستند یا خیر.

یک پنجره خلیجی چیست؟

همان طور که قبلا گفتیم، یک پنجره خلیجی یک پنجره چشم انداز است. به عبارت دیگر، اگر شما یک پنجره معمولی را به عنوان یک گزینه “2 بعدی” می‌شناسید، پنجره‌های خلیجی یک گزینه “3 بعدی” هستند. پنجره‌های خلیجی و محدب گاهی اوقات برای همین منظور به کار گرفته می‌شوند، اما پنجره‌های محدب دارای طراحی منحنی شکل و پنجره‌های خلیجی دارای طراحی زاویه دار هستند. پنجره‌های خلیجی کلاسیک دارای 3 وجهی هستند (چپ، راست، جلو) که به شکل مربعی یا زاویه‌دار در خانه نصب می‌شوند. سمت خلیجی می‌تواند خود پنجره باشد یا بخش خلیجی می‌تواند بخشی از سازه اصلی خانه بوده و پنجره‌ها در یک بخش مجزا نصب شوند.

گزینه‌های طراحی و ویژگی‌های پنجره‌های خلیجی چیست؟

اساسا 2 سناریو برای طراحی پنجره‌های خلیجی وجود دارد. حالت اول، حالتی است که بخش خلیجی به صورت یکپارچه با ساختار خانه شما در نظر گرفته شود، حالت دوم این است که در آن پنجره به صورت غیر سازه‌ای یا مستقل در نظر گرفته شود. برای طراحی غیر سازه‌ای، باید توجه داشته باشید که پنجره upvc باید یک سقف و کف به منظور ضد آب کردن آن داشته باشد.

پنجره‌های خلیجی اوریل

نوع دیگری از پنجره‌های خلیجی تحت عنوان پنجره‌های اوریل (Oriel) وجود دارد. پنجره‌های کلاسیک اوریل اساسا مواردی هستند که معمولا در طبقات بالا استفاده می‌شوند و به لحاظ تاریخی به ندرت تا سطح زمین ادامه می‌یابند.

ظاهر و ویژگی‌های بصری

همان طور که در ابتدای مقاله توضیح داده شد، دو طرف پنجره خلیجی را می‌توانید با زاویه 90 درجه با خانه یا زوایای کمتر مانند 25، 35 یا 45 درجه تنظیم کنید. کم کردن زاویه همچنین میزان محدوده خلیجی و چشم اندازهای قابل مشاهده از خانه شما را کاهش می‌دهد. از نظر سبک طراحی پنجره، طرح‌های لولایی و کابینتی هر دو محبوب هستند، با این حال، تعدادی از صاحبان خانه‌ها نیز وجود دارند که از گزینه‌های شیب‌دار و لولایی برای پنجره‌های خود استفاده می‌کنند. گزینه‌های شیشه کاری نیز می‌تواند شامل شیشه‌های ساده تا طراحی‌های نواری گرجستانی و یا حتی شیشه‌ای مات شده برای اضافه کردن عمق چشم انداز به پنجره شود.

چرا باید پنجره‌های upvc خلیجی را خریداری کنید؟

اگر در این مرحله به طور جدی قصد خرید پنجره‌های خلیجی را دارید، باید تصمیم بگیرید که می‌خواهید آنها از چه موادی ساخته شوند. اگر چه شما می‌توانید از پنجره‌های آلومینیومی یا چوبی دوجداره استفاده کنید، در اینجا چهار دلیل آورده شده است تا به شما ثابت کند چرا این نوع پنجره‌ یو پی وی سی خلیجی یک انتخاب عالی هستند.

  • سبک وزن و مقاومت: به عنوان یک ماده بسیار سبک وزن که دارای یکپارچگی ساختاری خوب است، upvc گزینه‌ای مناسب برای پنجره‌های خلیجی است. افزودن فولاد گالوانیزه داخلی تقویت شده به فریم‌ها باعث افزایش سختی و مقاومت آنها می‌شود.
  • مراقبت، نگهداری و طول عمر: تا به حال، همه باید بدانند upvc ماده‌ای است که مانند چوب دچار خوردگی و مانند فلز پوسیده نمی‌شود. به طور مشابه، عمر طولانی upvc بر همگان ثابت شده است. این یک واقعیت است که همه کاری که باید برای حفظ کیفیت آن انجام دهید این است که آن را تمیز نگه دارید.
  • گزینه‌هایی که در طراحی می‌توان انتخاب کرد: پنجره‌های خلیجی upvc در مدل‌های کابینتی، لولایی، فرانسوی و حتی شیب‌دار و لولایی عرضه می‌شوند و می‌توانند در هر نوع خانه نصب شوند. حدود 20 گزینه رنگ اولیه در بازار برای آنها وجود دارد. مهم‌تر از همه شما می‌توانید از روکش‌های طرح چوب استفاده کرده و یا یک رنگ در داخل و یک رنگ برای خارج آن انتخاب کنید.
  • امنیت: بازکن پنجره‌ها با دستگیره‌های کلید و قفل دار در چند نقطه در اطراف فریم همراه می‌شوند. فریم‌ها با فلز گالوانیزه تقویت می‌شوند و با لعاب نصب شده از داخل تقویت می‌شوند.
    همچنین یکی دیگر از دلایل انتخاب یک پنجره خلیجی upvc حفظ ارزش پول شما است. در مقایسه با یک درب آلومینیوم با اندازه و سبک مشابه یا یک پنجره خلیجی ساخته شده از چوب مهندسی شده، یک پنجره خلیجی ساخته شده از upvc همواره ارزان‌تر است.

پنجره upvc خلیجی چقدر قیمت دارد؟

برآورد دقیق هزینه یک پنجره خلیجی مستقل، تنها بر اساس نقشه برداری و اندازه گیری دقیق محل نصب آن امکان پذیر است. این کمی متفاوت از زمانی است که قصد جایگزین کردن پنجره‌ها با گزینه‌های خلیجی را دارید، زیرا این مورد فقط جایگزین پنجره موجود با یک نوع جدید محسوب می‌شود. گزینه‌های خلیجی در این صورت در دسترس هستند و از این رو نباید بسیار گران‌تر از تعویض آن با «پنجره‌های معمولی» باشند.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 260 تاريخ : شنبه 9 شهريور 1398 ساعت: 15:17

پنجره‌های شما بخش مهمی از خانه‌تان هستند و در واقع آنها می‌توانند چشم شما رو به جهان اطراف باشند. به همین دلیل شما باید پنجره‌هایی را انتخاب کنید که جذاب و کاربردی باشند. پنجره upvc کاملا منطبق با این معیارها است و ما لیستی از پرسش‌های متداول در مورد این پنجره‌ها را برایتان مطرح کرده‌ایم. برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شرکت ایران یو پی وی سی تماس بگیرید، کارشناسان ما برای کمک به شما بسیار مشتاق هستند.

پرسش‌های متداول درباره پنجره upvc

پنجره یو پی وی سی چیست؟

پنجره‌های upvc نوعی پنجره هستند که از قاب upvc ساخته شده‌اند. upvc مخفف پلی وینیل کلرید غیر پلاستیسیته بوده و یک ماده سخت و سازگار با محیط زیست است.

چرا از upvc در پنجره استفاده می‌شود؟

upvc به دلایل مختلف انتخاب بسیار خوبی برای پنجره است. upvc یک ماده با دوام، مقاوم در برابر فرسایش، کارآمد به لحاظ انرژی، قابل بازیافت، نیاز کم به تعمیر و نگهداری، مقاوم در برابر آتش و موریانه و پوسیدگی است و به لحاظ ظاهری، بسیار زیبا و جذاب است. پنجره‌های یو پی وی سی در برابر همه عوامل طبیعی که بر روی آنها تاثیر می‌گذارند مقاوم هستند، بدون این که تغییر خاصی در ظاهر آنها ایجاد شود.

پنجره‌های upvc در چه رنگ‌هایی عرضه می‌شوند؟

پنجره‌های یو پی وی سی را می‌توانید در انواع رنگ‌ها سفارش دهید. این پنجره‌ها قابلیت این را دارند تا به هر رنگی که با طرح خانه و یا محیط نصب مناسب است، رنگ آمیزی شوند. این رنگ آمیزی در کارخانه انجام می‌شود و دوام بسیار بالایی دارد و برای سال‌ها دوام خواهد آورد. رنگ این پنجره‌ها در اثر آفتاب و یا عوامل محیطی مختلف تغییر نمی‌کند.

چه سبک‌هایی از پنجره upvc در دسترس است؟

محدودیت‌های بسیار کمی در مورد سبک‌های مختلف پنجره یو پی وی سی وجود دارد و خواهید دید که تقریبا هر درب یو پی وی سی، چوبی یا آلومینیومی را می‌توانید با قاب upvc سفارش دهید. پنجره‌های یو پی وی سی می‌توانند در سبک‌های زیر عرضه شوند:
ثابت، کشویی، دو لولایی، سایبانی، کابینتی، شیب دار و تک لولا

آیا می‌توانم در پنجره‌های upvc از شیشه‌های دوجداره استفاده کنم؟

شیشه برای نصب در پنجره‌های upvc را می‌توانید به هر دو صورت تک جداره و دو جداره پیدا کنید. شیشه‌های دو جداره به ویژه برای پنجره‌های یو پی وی سی مناسب هستند و کمک می‌کنند تا آنها به لحاظ حرارتی و آکوستیکی کارآمدتر باشند. شما همچنین می‌توانید از انواع دیگر شیشه‌ها مانند شیشه‌های سه جداره، شیشه‌های سکوریت و حتی شیشه‌های ضد گلوله استفاده کنید!

آیا می‌توانم خودم پنجره‌های یو پی وی سی را نصب کنم؟

پنجره‌های upvc جدید خود را می‌توانید به تنهایی نصب کنید، اما به طور کلی توسط تامین کنندگان و سازندگان توصیه می‌شود که از نصب کننده‌های حرفه‌ای برای این کار استفاده کنید. افراد حرفه‌ای با داشتن تجربه بالا تمام موارد را بررسی می‌کنند و اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

آیا می‌توانم پنجره‌های موجود را با پنجره‌های upvc جایگزین کنم؟

هیچ مشکلی برای جدا کردن پنجره‌های موجود شما و جایگزینی آنها با پنجره‌های جدید upvc وجود ندارد. پنجره‌ها می‌توانند به گونه‌ای ساخته شوند تا منطبق با استانداردهای موجود یا به صورت سفارشی برای شما ساخته شوند تا اندازه دقیق مورد نیاز شما را تامین کنند. البته پنجره‌های یو پی وی سی، برای خانه‌های جدید ساز ایده‌آل هستند و به راحتی با دکوراسیون خانه هماهنگ می‌شوند.

آیا پنجره‌های یو پی وی سی با گارانتی همراه هستند؟

پنجره‌های یو پی وی سی با ضمانت نامه‌های حداقل ده ساله عرضه می‌شوند. این ضمانت به شما این اطمینان را می‌دهد که پنجره‌ها واقعا می‌توانند در این مدت زمان کارآیی خود را حفظ کنند. این ضمانت نامه به خاطر این که شرکت‌ها از دوام این نوع از درب و پنجره اطمینان دارند، ارائه می‌شود.

” شما می‌توانید برای کسب مشاوره و خرید انواع پنجره upvc با شماره 22015614 ما تماس بگیرید “
” مجموعه ایران یو پی وی سی درب و پنجره upvc با بهترین قیمت و خدمات پس از فروش با ضمانت و گارانتی محصولات خود را عرضه می‌کند “

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 273 تاريخ : دوشنبه 4 شهريور 1398 ساعت: 20:29

خبرنامه